لذت کوهنوردی

کوهپیمایی یا کوهنوردی فعالیتی است که هر کسی با دید متفاوتی به آن مینگرد...

گیلان ، دیلمان ، اربناب ، درفک 2733

* گروه گیلسا *

سرپرست این برنامه من بودم و برنامه رو با شرایطی شروع کردیم که راهنمای ما از شب قبل مارو جا گذاشته بود!

20 نفر بودیم، از رشت سر وقت حرکت کردیم 05.30

یکمی مونده به اربناب 08.40

یه توضیح کلی در مورد برنامه دادم، توضیحات اضافه کلی.
یه وقت 20 دقیقه ای دادم که همه یه چیزی بخورن و آماده حرکت بشیم.

بچه های گروه رو معرفی کردم و حرکت 09.10
منو پویا قبلا یک بار از این مسیر برگشته بودیم! پویا و جمال رو گذاشتیم راهنما...
یکی دو جا در طول مسیر موندیم برای استراحت.
از دور که قله رو دیدم کلی از خستگی بچه ها رفع شد و ادامه مسیر رو طی کردیم.

درفک 12.20
استراحت کردیم و عکس گرفتیم و به پیشنهاد بعضی از دوستان تصمیم گرفتیم در برگشت به یخچال هم یه سری بزنیم.

حرکت کردیم 12.50

رسیدیم غار 13.30

داخل غار سررررررد بود و دهانه غار خنک، توی اون هوای گررررررررم نعمتی بود واسه خودش و تصمیم بر این شد که نهارمون رو همینجا بخوریم.

املت درست کردم و خوردیم و یه سری هم رفتیم داخل غار و یکم برف بازی و عکس یادگاری و اومدیم بالا و حرکت 14.25

یکم اومدیم و رسیدیم پیش چادر و خونه های چوپان ها و یه نیسانی هم اونجا بود! بچه ها هم منتظر همچین چیزی هستند و وحید و پویا رفتن صحبت کردند که راننده گرون گفت و ما بیخیال شدیم و یکم اومدیم اینورتر دیدیم یه نیسان دیگه هم هست و رفتیم صحبت کردیم و با قیمت پایین تری قبول کرد که مارو برسونهتا اربناب.
تا بچه ها سوال بشن من و پویا رفتیم پیش آقایونی که داشتند شیر بز رو میدوشیدن، خیلی جالب بود جلوی در ورود و خروج  بزها نشسته بودند و یکی یکی بز ها رو میاوردند بیرون و میدوشیدند و ول میکردند و میرفتن سرغ بعدی.

حرکت با نیسان 14.50

داخل نیسان شادی و خنده و آواز و دست تا رسیدیم اربناب پیاده شدیم 15.50
به خیال شیر آب پیاده شده بودیم ولی شیر بود و آبی نمیومد!!!
پیاده رفتیم تا پیش مینی بوس.

هرکی خسته بود استراحت کرد و هرکی هم که حال داشت اومدیم استپ هوایی بازی کردیم و بعدش هم جمع کردیم و حرکت 16.30