لذت کوهنوردی

کوهپیمایی یا کوهنوردی فعالیتی است که هر کسی با دید متفاوتی به آن مینگرد...

گیلان ، ماسوله ، شاه معلم 3058 (7)

* گروه گیلسا *

حرکت 00.00

از فومن با یه راننده خوب که خودش هم کوهنورد بود حرکت کردیم 01.05

5 نفر بودیم که نشسته بودیم تو پیکانش.

نزدیکای ماسوله بودیم که باهاش صحبت کردیم که مارو تا دوری کله یا همون کلبه سنگی ببره و با هم سر قیمت به توافق رسیدیم و کلا 45 تومن از فومن تا دوری کله باهومن حساب کرد.

پیاده شدیم دیدیم که از دور گروه دوستامون که قرار بوده 10 حرکت کنن توراه هستن و از ماسوله پیاده در حال اومدن هستند.  02.15

ما هم بعد بستن بند پوتین و آماده شدن حرمکت کردیم 02.20

به پاگرد آخر که رسیدیم خورشید در حال طلوع بود 06.00

نیم ساعتی به تماشا و عکس گرفتن از طلوع سپری شد و بعد حرکت کردیم برای قله 06.30

قله 07.20

قصد موندن داشتیم و حال یکی از بچه ها یکمی نامیزان بود. پویا چادر همراش بود با هم کمک کردیم چادر رو برپا کردیم و رفتیم داخل و اول یه غذایی زدیم به بدن بعد هم قصد خواب گرفتیم که یهو دیدیم از بیرو سر و صدا میاد و دیدیم بله گروه دوستامون رسیدن و من و پویا اومدیم بیرون خنده و شوخی و آواز و عکس گرفتن و ...

چادرو جمع کردیم و علی رغم میل باطنی حرکت کردیم 10.40

دولیچال 15.00

رسیدیم و کنار جاده در حال استراحت و منتظر که وانتی چیزی بیاد که باهاش بریم پایین...

یه ربی شد که دیدیم از دور دوتا تراکتور داره با سرعت میاد و ما سریع پریدیمو که باهاشون بریم! وقتی نگه داشتن دیدیم کل تراکتورشون گله! با اون حال قبول کردیم که بریم باهاشون و اونا هم مشکلی نداستم و گفتن بشینید و بریم! منو پویا نشستیمم رو گلگیر و وحید سرپا موند! علی و نیما هم رو اون یکی نشستن و حرکت کردیم 15.15

ماسوله 16.00

اینجا هم منتظر اون گروه دوستامون موندیم تا برسن و با اونا برگردیم.

منو پویا با یکیشون که وانت داشت اومدیم.