لذت کوهنوردی

کوهپیمایی یا کوهنوردی فعالیتی است که هر کسی با دید متفاوتی به آن مینگرد...

لذت کوهنوردی

کوهپیمایی یا کوهنوردی فعالیتی است که هر کسی با دید متفاوتی به آن مینگرد...

گیلان ، ماسوله ، شاه معلم 3058 (5)

* گروه گیلسا *

زمان حرکت از رشت 5.20

فومن 5.45 ( صبحانه زدیم، من املت و بعدش چای زدم  )
از فومن 6.20

ماسوله 7.00

تا جایی که ماشین میتونست توی برف بره رفتیم بالا و میشه گفت نیم ساعت با پای پیاده مونده به "دوری کله" پیاده شدیم و حرکت کردیم برای قله ، 7.45

بالا و از بالا 12.35

در برگشت همون اولش رو بدلیل مه شدید اشتباه رفتیم و یکمی طول کشید تا مسیر رو پیدا کنیم.
پایین 15.45

ماسوله 17

رفتیم مغازه احمد آقا ( من تازه آشنا شدم ، آقایی که بیشتر کوهنورد های رشت رو مشناسه )

کنار بخاری هیزمی تازه ساختش خودمون رو گرم کردیم، ولی بهتره در مورد خودم بگم کمی خودم رو خشک کردم 

حرکت بسمت رشت 17.30

رشت 19

(8نفر بودیم، 2نفر نیمه راه برگشتن، بقیه رفتیم قله)